Bestelinformatie
Hebt u vragen over onze producten of over deze website? Neem contact op met Boom uitgevers Amsterdam, afdeling Klantenservice via (020) 521 89 38 of klantenservice@boomgeschiedenis.nl.
Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe u een bestelling kunt plaatsen leest u hier.
Verzendkosten
Binnen Nederland: € 1,99. Gratis verzending vanaf € 20,-.
Buitenland (ook naar België): volgens tarieven FedEx.*
* Voor nalevering buiten Nederland worden apart verzendkosten in rekening gebracht.
Geschatte bezorgtermijn
Nederland: Op werkdagen voor 21.00u besteld, morgen in huis (PostNL)
Europese Unie: 7 werkdagen (FedEx)
Wereld: 8 werkdagen (FedEx)
Verzending
We houden u op de hoogte via e-mail. U kunt uw bestelling ook volgen via uw account. Ga daarvoor naar uw account en zie binnen het blok ‘Bestellingen’ op de orderregel in de kolom ‘Status’ de verzenddetails van uw order.
Mocht er bij een eerste poging onverhoopt niet kunnen worden afgeleverd dan zal de eerstvolgende dag een tweede poging worden ondernomen. Als u bij de tweede poging niet thuis bent, zal er worden geprobeerd bij de buren af te leveren. Mocht ook dit niet lukken dan kan het pakket worden afgehaald bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Post.nl informeert u over de locatie van het postkantoor.
Betaalwijzen
- Achteraf betalen*
- iDeal, VISA, Mastercard Maestro, Mistercash of PayPal**
- Automatische incasso***
* U ontvangt van ons per e-mail een factuur. U dient het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over te maken. Alleen mogelijk binnen Nederland. Additionele kosten € 1,95.
** Niet-voorradige titels kunnen niet online afgerekend worden. U ontvangt van ons per e-mail een factuur. U dient het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over te maken.
*** Alleen mogelijk bij (online)abonnementen. Door automatische incasso te kiezen als betaalmethode, geeft u toestemming aan Boom uitgevers Amsterdam (Prinsengracht 747-751, 1017 JX te Amsterdam, Nederland, incassant ID: NL86ZZZ040206190000) voor het sturen van doorlopende incasso-opdrachten naar uw bank met betrekking tot uw bestelling. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank (vraag uw bank naar de voorwaarden).
Factuur
U ontvangt uw factuur per e-mail.
Retourneren
Wilt u uw bestelling retourneren? Lees hier meer over de voorwaarden.
Bestellen van meerdere exemplaren
Bij het bestellen van meer dan 10 exemplaren van hetzelfde boek, ontvangt u in de winkelmand automatisch staffelkorting.
De staffel ziet er als volgt uit:
- 10-29 ex. 5% korting
- 30-99 ex. 10% korting
Indien u gebruik wilt maken van de staffelkorting vanaf honderd exemplaren, neemt u dan contact op met onze Klantenservice via (020) 521 89 38 of klantenservice@boomgeschiedenis.nl.
Btw
Alle door Boom uitgevers Amsterdam gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen binnen Nederland zijn inclusief btw. De gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie zijn standaard inclusief btw. Bij leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie brengen wij geen btw in rekening wanneer u bij uw bestelling een geldig btw-nummer opgeeft. Voor leveringen buiten de Europese Unie wordt geen btw in rekening gebracht.
Buiten de EU kunnen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.
Garantie
Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.
Kwalificatie-eisen
Aan een aantal producten zoals tests, toetsen en vragenlijsten zijn kwalificatie-eisen verbonden. Nadat u de bestelling heeft geplaatst controleren we of u aan de kwalificatie-eisen voldoet. Indien nodig nemen we contact met u op. Zodra wij hebben vastgesteld dat u aan de eisen voldoet, verwerken we uw bestelling en ontvangt u voor (dit deel van) uw bestelling een aparte factuur.
Reacties & klachten
Hebt u vragen waarop u op deze site het antwoord niet vond? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via (020) 521 89 38 of klantenservice@boomgeschiedenis.nl. Wij reageren zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen. Indien u een klacht heeft, ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Graag attenderen wij u erop dat Boom uitgevers Amsterdam veel waarde hecht aan tevreden relaties en klanten. Het professioneel omgaan met klachten beschouwen wij als een vereiste. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening, onze producten, onze medewerkers of een ander aspect van onze bedrijfsvoering, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om uw klacht aan ons te communiceren.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Vertrouwelijkheidgarantie
Uw gegevens zijn veilig bij Boom uitgevers Amsterdam. Lees er meer over in onze Privacy Policy. Boom uitgevers Amsterdam garandeert dat uw gegevens absoluut vertrouwelijk behandeld worden, in het bijzonder de gegevens van uw creditcard die gecodeerd en per veilige server worden verzonden.
Als u enig probleem ondervindt bij het bestellen van uw producten of nadien, neemt u dan contact op met onze Klantenservice via (020) 521 89 38 of klantenservice@boomgeschiedenis.nl.